söndag 25 januari 2009

Helg






Nu är helgen snart slut, att det måste gå så snabbt. Hade ju massor med saker att uträtta, men som jag ännu inte hunnit med. Hann iaf med att gå ut i Fredags och att vara bakis igår. Var riktigt trevligt i fredags. Vi började som sagt med tapas på "Barcelona" sedan mötte vi upp Peter och lite andra kollegor på "Storstad". Avslutade kvällen på McDonalds. Sedan tog vi taxi hem, och jag hann med att halka här utanför innan vi gick in. Värker lite i höften, men vad gör man inte för att underhålla. Jag, Hanna, Moko och Julian var hos Dickie igår och klippte oss. Eller Julian klippte sig väl kanske inte, men han var med iaf :-). Sedan hängde jag med Maria och Julian på kvällen, och tittade på handboll (uselt, Sverige) och på körslaget. Idag har jag och Peter varit på Skvallertorget och ätit världens godaste mackor. Annars vet jag inte om jag har gjort så mycket mer...övat på några låtar.

Nästa vecka är en fruktansvärt stressig vecka, längtar efter helgen när jag ska till E-tuna och träffa mina kära vänner!

óle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar