fredag 23 januari 2009

ansiktsboll...

är jag bra på. Vet inte vad det är, men jag är en jäkel på att rädda bollar med ansiktet. Förmodligen beror det på en trög hjärna som gör att jag inte reagerar tiktigt lika snabbt som alla andra... Nåja, det bultar i huvudet vill jag lova, också ser jag en massa gröna prickar vart jag än tittar. Det blir svårt att läsa då. Men det blir säkert bättre när jag fått i mig några bärs! Idag ska jag och påsk-Hanna äta Tapas och dricka öl på "Barcelona". Ser fram emot det!!

/Emma, med omplacerad hjärna

2 kommentarer:

  1. öl sätter skruv på ansiktsbollen eller snarare effekten av ansiktsboll så att den lixom roterar ut ur sin gömma

    /Per

    SvaraRadera
  2. Vaddå?! Är du målvakt? Eller lyckas du bara få dom i ansiktet ändå? Inte bara dåligt, ibland behöver hjärnan skakas om lite, tro mig, jag är sjuksköterska!

    SvaraRadera